Reklamace a vrácení zboží
Postup při reklamaci a vrácení zboží
- informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně
- zboží zašlete jako doporučený a pojištěný balík (ne na dobírku) na naši adresu (Benofin s.r.o., Pod Vodárnou 297, Borek 37367)
Náklady na dopravu do naší firmy hradí kupující. V případě oprávněné reklamace hradí poštovné při zaslání zboží zpět zákazníkovi naše firma. - do zásilky uveďte důvod reklamace, Vaši adresu
- doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě / faktura kterou jsme Vám zaslali emailem /. Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou.
Formulář pro odstoupení od smlouvy
Stáhnout můžete ZDE.
! Upozornění:
Vrácené zboží musí být v původním, originálním obalu řádně zabalen s neporušenou ochrannou fólií a nepoužité. Pokud bylo zboží rozbalený a používaný, z hygienických důvodů ho nelze vrátit.
Kupující doručí zboží na naši adresu na vlastní náklady. Zboží prosíme zasílat pojištěné a doporučeně, jelikož nedokážeme ovlivnit jeho případnou ztrátu cestou k nám a ani za něj neručíme. Zásilky na dobírku nebudou akceptovány.
V případě, že bude spotřebitelům vrácené zboží poškozené, ze znaky používání, částečně nebo zcela spotřebováno resp. ve stavu, který neodpovídá stavu, ve kterém byl prodávajícím odeslán, bere na vědomí, že prodávající je oprávněn si takto vzniklou škodu, uhradit z částky, která byla uhrazena spotřebitelům za objednané zboží, případně Vám může být vrácení peněz zamítnuty.
Přejete-li si stornovat novou objednávku, která ještě neodešla z našeho skladu kontaktujte prosím naše zákaznické oddělení na čísle +420739391297, nebo na e-mailu info@milionyvuni.cz.